Fredag

Idag har jag haft engelskaprov, sen tog jag bussen till Göteborg för att shoppa lite. Träffade Amra på bussen och när jag kom fram gick jag runt i typ tusen butiker. Kom hem med en ögonskugga och ett läppstift från make up store, två halsband och ett linne som jag kanske ska ha imorgon, vi får se. Åkte med pappa hem så jag slapp slösa mer pengar på bussen, good good.
Ikväll har vi haft Frida, Fanny och Lilly här och vi har käkat skräp och kollat på Vampire Diaries. Sen ville alla kolla på Idol och det ville inte jag så jag gick in i föräldrarnas rum somnade tills Idol slutade :p Har sedan sagt bye bye till Frida och Lilly, Fanny sover över här och så har jag och Alex kollat på Grey's. Jävla intruders säger jag bara! Dumma Mercy West'ers :p

Imorgon ska jag försöka komma på vad jag ska ha på mig, sen får jag väl börja fixa mig rätt tidigt så jag är klar i rätt tid, har ju lite svårt med det där ;)

(Ville bara tillägga: Amra, welcome to the dark side ;))

Kommentarer

Släng ner era tankar här ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Välkommen! Här kommer du kunna läsa om mig, Sofia, och vilka tankar som hoppar omkring i min skalle för dagen:P Oftast kommer det nog att handla om: musik; för att jag inte kan leva utan den, smink; för att jag lite utav en makeup junkie, film; för att det är ett bra tidsfördriv helt enkelt, + anything and everything else life decides to throw my way! ♥