Freeedag

Har haft svenskaprov idag, tror jag ace:ade det! Sen har jag varit på Skene Järn och de har så många finfina saker där nu att jag nästan går i bitar. Ska köpa massa fint där sen.
Har också precis kollat på Grey's Anatomy, det kändes som det avsnittet var jättekort. Lipade några gånger såklart, love that show!
Nu ska jag och Alex nog till Kinna tror jag, hon behövde shoppa något och jag ska kolla runt lite. Behöver dock kaffe först för jag har bara sovit några timmar inatt och nu har jag huvudvärk. Sååå skönt att det är helg nu!! Hade hellre haft semester nu dock :p :




Sorry, I had to ;) Jag sitter ju vid vardagsrumsdatorn så jag har ont om more recent pics.

Nu säger Alex att hon inte vill till Kinna, så morsan ska dit istället när pappa kommer från vad-han-nu-än-har-jobbat och de får köpa fredagsmyset ;) Blir nog en luuugn helg, kanske är bra att vila upp sig inför nästa vecka som innehåller allmänt skolarbete, två prov och bio, Joshua Radin-spelning och fest på helgen. Blir nog kul.

Later!


Kommentarer
Postat av: Louise

Kom till mig och Sofie!! Festar har precis börjat. jäger och redbull, bacardi, cider och vin står på listan ;P ett redigt party alltså!!

2009-10-09 @ 19:18:08

Släng ner era tankar här ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Välkommen! Här kommer du kunna läsa om mig, Sofia, och vilka tankar som hoppar omkring i min skalle för dagen:P Oftast kommer det nog att handla om: musik; för att jag inte kan leva utan den, smink; för att jag lite utav en makeup junkie, film; för att det är ett bra tidsfördriv helt enkelt, + anything and everything else life decides to throw my way! ♥