Joshua Radin!

Gosh, när jag precis är på väg att beställa biljetter till Joshua Radins spelning på Brew House i gbg så är bokningssystemet stängt. Får väl försöka imorgon. Har bestämt att jag vill gå på den nu, även om den är på en onsdag (14 oktober) och jag har prov dagen efter. Bara matte dock. Jag tvingar med mig Alex såklart, eller tvingar gör jag inte. Jag tror hon tycker om Joshua Radin lite mer än jag gör, fast det är bara för att hon har lyssnat mer på honom. Om någon mer vill med är det bara att hojta! Det ska finnas biljetter kvar ;) Hoppas jag i alla fall, jag har ju inte kunnat beställa ännu :p




No Envy No Fear-Joshua Radin

Closer-Joshua Radin

Kommentarer
Postat av: Emelie

Åhh.. Vad roligt.. Visste inte att han skulle komma till Gbg.. Men jag tror att jag vill hojta.. Om du vill så får du gärna köpa en extra biljett.. =) Om detta går bra..

2009-10-04 @ 20:13:49

Släng ner era tankar här ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Välkommen! Här kommer du kunna läsa om mig, Sofia, och vilka tankar som hoppar omkring i min skalle för dagen:P Oftast kommer det nog att handla om: musik; för att jag inte kan leva utan den, smink; för att jag lite utav en makeup junkie, film; för att det är ett bra tidsfördriv helt enkelt, + anything and everything else life decides to throw my way! ♥