Kom på att det är jobbigt att beskriva luftens ljud fonetiskt

Här inne är det bloggtorka. Man kan nästan höra öknens vindar blåsa. Men det ska förhoppningsvis ändras nästa vecka med lite vila i kroppen. Ska bli sååå skönt med ledigt en vecka!

En annan sak som är bra är att jag ska till Ullared imorgon, yay! Lönefredag är kanske inte den bästa dagen att åka dit, men whatever. Jag ska boxas med damerna och herrarna som ställer sig i vägen för mig. Emelie och Louise får klara sina strider själva, jag kommer att ha nog med att navigera min vagn bland nagellacken och tomtarna ;)

Later!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Och jag som trodde du skulle slås för mig.. Jaha, får väl ta på mig en stor tröja och stoppa en kudde inanför tröjan, det kanske får folket att flytta på sig.. Jag kan se det framför mig, som när Jesus gjorde att havet reste dig på två sidor.. Det kommer att bli en konstig dag på ullared imorn, det känner jag på mig..

2009-10-22 @ 20:01:08
Postat av: Sofia

Oh yes, det är bara att förbereda sig för en ovanlig dag, all taktik är bra taktik inför ett lönefredagsullaredsbesök! :p

2009-10-22 @ 20:45:08
Postat av: Anonym

Vi får ta med oss svärd eller vapen och ta oss förbi alla med våld! fast det blir nog inte så roligt när vi sedan åker fast :S

2009-10-22 @ 22:22:01
Postat av: Louise

Vi får använda oss av vapen och svärd för att ta oss förbi alla :P fast det kanske inte så roligt när vi blir fasttagna, fast då dödar vi dem med :P

2009-10-22 @ 22:23:14
Postat av: Emelie

Shit vad våldsamma vi blivit.. Jag har min kudde, Louise har sitt svärd och Sofia sitt nagellack. Vilken Liga..

2009-10-22 @ 22:47:24
Postat av: Anonym

Jag blir nästan lite rädd för dig louise, har du fått dåliga influenser från storstadsgöteborg lr? ;p

Jag ska hitta nagellacket med mest kemikalier i och sen slänga det på folk som kommer i min väg, moahaha :p

2009-10-22 @ 23:02:51
Postat av: Louise

Nej då jag kände bara för att slå ner folk, eller i detta fall mörda dem. oops!! Får inte titta på så mycket skräck eller läsa om massa mördare, det stör mitt psyke,,,,hahaha!! I´m weird!

2009-10-22 @ 23:13:04
Postat av: Emelie

Synd att de inte spelar in fortfarande på Ge-Kås, annars skulle vi säker komma med på tv..

2009-10-22 @ 23:22:08

Släng ner era tankar här ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Välkommen! Här kommer du kunna läsa om mig, Sofia, och vilka tankar som hoppar omkring i min skalle för dagen:P Oftast kommer det nog att handla om: musik; för att jag inte kan leva utan den, smink; för att jag lite utav en makeup junkie, film; för att det är ett bra tidsfördriv helt enkelt, + anything and everything else life decides to throw my way! ♥