Slappesöndag

Denna söndag är en mycket seg dag. Sitter fortfarande i morgonrocken och har inga planer på att det ska ändras förrän jag går och lägger mig. Det enda jag har gjort idag är typ att måla naglarna (enkla, men kick-ass som vanligt ;)) sen har jag inte gjort så mycket. Eller jo, jag har pimpat min Firefox med nya add-ons, så nu är den kick-ass också.
Måste plugga nu på kvällen, men jag VILL verkligen inte :p Men det måste göras, trots att det är tråååkigt. Bara två veckor kvar tills jag har ledigt en vecka, så skönt! Mycket bra att gå på komvux när man är ledig samma dagar som de övriga små skolbarnen. Nice.


Såhär snygg är min Firefox, jealous? ;)

Later!

Kommentarer

Släng ner era tankar här ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Välkommen! Här kommer du kunna läsa om mig, Sofia, och vilka tankar som hoppar omkring i min skalle för dagen:P Oftast kommer det nog att handla om: musik; för att jag inte kan leva utan den, smink; för att jag lite utav en makeup junkie, film; för att det är ett bra tidsfördriv helt enkelt, + anything and everything else life decides to throw my way! ♥