Söndag, mörka söndag

Hjälp, vad mörkt det är! Viiinter! Det gillas ej av mig. Haha, det rimmar.

Igår var jag och the parentals på Ikea, men jag hittade ingenting. Käkade en god quinoasallad så jag antar att besöket inte var helt bortkastat, plus att man fick sin lilla inredningsdos.
Nyss ringde Frida och frågade om jag ville med till Ullared, så på tisdag antagligen blir det ännu en tripp till det stora blågula varuhuset. Får se om jag köper något dock, det var ju inte så länge sen jag var där.
Idag har jag bara segat och lyssnat på lite musik på mtv two, sen har jag försökt komma på vad jag ska vara på halloween, men har inte hittat något kul än. Frustrerande.

Klockan är bara sex och det är helt svart ute. Känns bra. Not. Man får väl ta in så mycket solljus som möjligt nu under dagarna så man inte får panik på mörkret, det kommer ju att vara såhär ett bra tag framöver. Många ljus kommer nog tändas inomhus också. Filmer, te, levande ljus, allmänt mys brukar ju vara vanliga ingredienser i vanligt folks liv såhärårs. Här är det mest tv-serier, cola light, godis, allmänt fakebråk som gäller dock. Funkar finfint det också ;)

Later!


Kommentarer

Släng ner era tankar här ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Välkommen! Här kommer du kunna läsa om mig, Sofia, och vilka tankar som hoppar omkring i min skalle för dagen:P Oftast kommer det nog att handla om: musik; för att jag inte kan leva utan den, smink; för att jag lite utav en makeup junkie, film; för att det är ett bra tidsfördriv helt enkelt, + anything and everything else life decides to throw my way! ♥