Trög som få, det är jag, tralala...la

Jag är trött, ack så trött. Måste få i mig nåt uppiggande för jag känner inte för att sova nu :p
Har kollat på oth, greek och gg idag såklart, sen har vi käkat tacos här hemma och nu på kvällen har jag bara segat framför tv:n. Vill ha en shoppingdag imorgon, men det verkar inte bli något gekåsbesök förrän på torsdag kanske så jag kanske drar till Göteborg eller något. Tror Alex ville dit också, vi får väl se hur det blir. Har haft segaste lovet någonsin, känns inte som jag har gjort någonting så jag behöver verkligen en uppiggande tur imorgon.

Jag kommer aldrig att komma på vad jag vill vara på Halloween! Ska fortsätta kolla runt ikväll, hoppas verkligen jag kommer på något för detta börjar bli löjligt...och frustrerande. Snälla Youtube-guden, gör så det kommer upp 5000 Halloween-tutorials idag!

Nu blir det Brothers and Sisters.

Later!

Kommentarer

Släng ner era tankar här ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Välkommen! Här kommer du kunna läsa om mig, Sofia, och vilka tankar som hoppar omkring i min skalle för dagen:P Oftast kommer det nog att handla om: musik; för att jag inte kan leva utan den, smink; för att jag lite utav en makeup junkie, film; för att det är ett bra tidsfördriv helt enkelt, + anything and everything else life decides to throw my way! ♥