Tuesday

Lite irriterande igår när man skulle försöka logga in på bloggen så funkar inte ens sidan. Inga .se sidor funkade ju ett tag och jag läste lite senare att de hade "gått sönder" under typ en halvtimme, men här gick det inte att gå in på någon .se sida utom Aftonbladet enda fram tills midnatt då jag gick och lade mig.

Igår var jag, Louise, Sabina och Emelie på bio i Kinna. Flickan som lekte med elden skulle ses och jag tyckte den var bra, men inte lika bra som den första. Tvåan och trean är ju gjorda för TV från början och har således en mindre budget, så det är klart att allt inte håller samma kvalitet som i en film som den första som hade mycket mer pengar att spendera. Fortfarande sevärd tycker jag!

Nu är det dags att käka frukost och börja fixa mig, så ska jag till skolan sen.

I bilen med Louise och en stalkerpic på Sabina och Emelie ;)

 

Later!


Kommentarer

Släng ner era tankar här ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Välkommen! Här kommer du kunna läsa om mig, Sofia, och vilka tankar som hoppar omkring i min skalle för dagen:P Oftast kommer det nog att handla om: musik; för att jag inte kan leva utan den, smink; för att jag lite utav en makeup junkie, film; för att det är ett bra tidsfördriv helt enkelt, + anything and everything else life decides to throw my way! ♥