Warmth

Idag har jag:
  • blivit väckt tidigt så jag skulle kunna gå till Erikshjälpen
  • segat lite så morsan fick panik på mig
  • gått till Erikshjälpen och inte hittat något kul
  • kollat på Alex som har haft ett antal mental breakdowns angående outfits för ikväll
  • skrattat åt Alex, måånga gånger
  • sminkat Alex när hon hade lugnat ner sig lite
  • käkat middag
  • och nu är jag trött för att jag blev väckt så tidigt
Sen har jag och Alex blivit tillfrågade om vi vill bli LillyVanillis faddrar vid dopet! Crazyness huh? Haha, det känns som om jag nog skulle vara den sista som ska värna om Lillys kristna upplärning, men jag ska nog kunna hålla god min om prästen frågar mig om min kristenhet ;) Ska bli mycket intressant i alla fall, nu måste jag bara hitta den perfekta outfiten till en sådan tillställning. Tur att det är lite tid kvar, det blir någon gång i slutet av november/början av december.

Ikväll blir det nog slappning och chillning, har inget planerat i alla fall och det är väl bra för att jag är trött just nu. Ska nog försöka fippla med en sminkblogg, känns som jag behöver en nu. Då kan jag fullt ut skriva om det jag tycker är kul, som kanske inte skulle vara så intressant för denna bloggen. Har tänkt att starta en ny blogg i flera veckor nu, men så fort helgen kommer och jag har tid så kommer det upp något annat att göra. Måste komma på ett namn också, det är ju det svåraste. Och designen såklart, det tar ju lite tid ;)

Later!

Kommentarer
Postat av: Louise

När jag satt på bussen till Sofie i torsdags tänkte jag med på om jag skulle starta en till blogg. En av polisiär inslag. Med massa saker om polisens arbete, psykologi, kriminologi, mördare, tips om böcker och så mycket mer. Skulle vara kul och man lär sig ju en heö del saker med under tiden... Men jag får tänka på saken!!

2009-10-10 @ 17:59:11
Postat av: Frida

Jag är lite sugen på att starta upp en blogg, skulle nog bli rätt mkt utav en mammablogg tror jag... Du får hjälpa mig isf... :) Och ni kommer att bli världens bästa faddrar, som vill passa henne jämt ;)

2009-10-10 @ 21:33:09
Postat av: Sofia

Haha, ja så fort man blir fadder så ingår det babysittings-plikter, det vet väl alla :p



Jag har suttit med bloggdesignen sen i eftermiddags, så nu har jag massa html-koder hoppande runt i skallen... :p

2009-10-11 @ 03:15:24

Släng ner era tankar här ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Välkommen! Här kommer du kunna läsa om mig, Sofia, och vilka tankar som hoppar omkring i min skalle för dagen:P Oftast kommer det nog att handla om: musik; för att jag inte kan leva utan den, smink; för att jag lite utav en makeup junkie, film; för att det är ett bra tidsfördriv helt enkelt, + anything and everything else life decides to throw my way! ♥