Yay!

Nu funkar det igen! Internetet alltså, på min dator. Happy-snappyness! Det var fel på routern...bajsrouter.

Har haft historiaprov idag. Inte kul, kommer fan aldrig få mvg om jag inte orkar motivera på ett bra sätt varför jag tycker si och så i vissa frågor. Jag är en faktatjej, inte en analystjej. All fakta har jag nog rätt på, men inte det andra. Crap. Fick planering för nästa moment också, det är grupparbete om någon av tre revolutioner som man får välja och det är skriftligt och muntligt. Det muntliga ska man kanske göra som TEATER eller genom att klä ut sig, not looking forward to that... Mörda mig någon, snälla. Har dock inte läst igenom hela planering, bara ögnat det lite snabbt så det kanske blir bättre sen. But still. Aj. Its bad.

Ska göra lite engelskauppgifter snart och föra över bilder från kameran till datorn. JO, just det! Min kameralins åker ut av sig själv nu! *peppar peppar och allt man säger* Nice, me happy :)

Ska lägga in nån bild på mina konadskills sen. Har dock bara gjort vänstra handens naglar fortfarande, har inte haft tid att göra den andra så jag går runt med lite ojämnt dekorerade naglar. Den ena handen är fin i alla fall :p

Later!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Teater.. Vad roligt, får du bjuda människor som publik? Säger ju inte nej till en bra pjäs om historia..

2009-10-01 @ 20:45:13

Släng ner era tankar här ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Välkommen! Här kommer du kunna läsa om mig, Sofia, och vilka tankar som hoppar omkring i min skalle för dagen:P Oftast kommer det nog att handla om: musik; för att jag inte kan leva utan den, smink; för att jag lite utav en makeup junkie, film; för att det är ett bra tidsfördriv helt enkelt, + anything and everything else life decides to throw my way! ♥