holdourselvestogetherwithourarmsaroundthestereoforhours

Who's awesome? I'm awesome! Jag har precis rensat avloppet till handfatet i badrummet helt själv, hjälp vad händig jag känner mig. Helt vuxen. Sen att jag först googlade (här är en mycket bra beskrivning) och satte på mig handskar och förkläde för att komma så långt bort ifrån skiten som möjligt betyder inget, cause I did it on my own. Duktig Sofia.

Nu tänkte jag lägga mig i sängen och kolla på resten av första säsongen av Modern Family, såg fyra avsnitt igår, sen försöka somna tidigt och inte vid sju på morgonen. Imorgon kanske det blir grillning, we'll see. Jag vill i alla fall. Later!


Här vill jag tillbringa tid i sommar, i skärgården


Kommentarer

Släng ner era tankar här ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Välkommen! Här kommer du kunna läsa om mig, Sofia, och vilka tankar som hoppar omkring i min skalle för dagen:P Oftast kommer det nog att handla om: musik; för att jag inte kan leva utan den, smink; för att jag lite utav en makeup junkie, film; för att det är ett bra tidsfördriv helt enkelt, + anything and everything else life decides to throw my way! ♥