Nu är det natta

Jag var lite uttråkad ikväll så förutom att kolla på Criminal Minds, Mauro och Pluras kök och sjunga högt till tusen miljarder låtar så färgkoordinerade jag mina nagellack. Japp, ordnade dem utifrån färg. Så uttråkad var jag. Bestämde mig för att ta kort på det också, allt för att illustrera min nördighet. Blev lite sneak peeks på mitt bord också, ska skaffa bättre bilder när jag får tag på batterier till min kamera. Alla batterier jag har hemma funkar inte med min batteriladdare, grymt irriterande. On to the nerdiness:







Den sista bilden är då jag från tidigare idag. Gjorde slingor i håret igår, men det syns inte speciellt mycket, speciellt inte på den här bilden. Lite ljusare blev det i alla fall :)


Såhär såg bordet ut i helgen, tror det var i söndags. Lite lättare att se i dagsljus. Köpte en lampa på Ullared igår som ska upp ovanför bordet när pappa kommer och hjälper mig :p Garderoben ska bort när de har tapetserat i min hall och jag har satt upp skoskåpen jag ska köpa från IKEA, har ju bara skor i garderoben just nu.


Min tavellist med mina fina turkosa påskkycklingar. Resten av tavelväggen tar jag kort på sen när jag har batterier.


Glad påsk!


Kommentarer

Släng ner era tankar här ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Välkommen! Här kommer du kunna läsa om mig, Sofia, och vilka tankar som hoppar omkring i min skalle för dagen:P Oftast kommer det nog att handla om: musik; för att jag inte kan leva utan den, smink; för att jag lite utav en makeup junkie, film; för att det är ett bra tidsfördriv helt enkelt, + anything and everything else life decides to throw my way! ♥