21, Las Vegas anyone?

Är nu 21 år och en dag gammal, crazy. Känns inte så farligt. Bara lite ;) Tack för alla gratulationer! Har sovit hela dagen idag, blev firad på natten med sång av bandet och lite shot, gött. Dansade och umgicks, trevligt. Vissa fick lite för mycket av det goda, haha. Tur att det inte var jag, inte roligt att vara bakis på sin födelsedag.

Nästa vecka ska Way Out West-biljetter köpas, fick  moneyz av Alex idag så nu är jag närmare inköpet, snajs. Kommer dock få leva på nudlar och vatten resten av månaden, men det kommer det vara värt för att få se The National! Nu ska jag vänta på att man kan se True Blood, kan nog inte sova än ändå. Later!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Yaay.. Way Out West biljetter ska köpas. Way Out West ska besökas. Och Jag ska hitta en fästman vid namn Marcus Mumford..

2010-08-02 @ 22:21:06
Postat av: Sofia

Jag ska hitta flera fästmän tänkte jag ;) Haha.

2010-08-02 @ 23:29:42

Släng ner era tankar här ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Välkommen! Här kommer du kunna läsa om mig, Sofia, och vilka tankar som hoppar omkring i min skalle för dagen:P Oftast kommer det nog att handla om: musik; för att jag inte kan leva utan den, smink; för att jag lite utav en makeup junkie, film; för att det är ett bra tidsfördriv helt enkelt, + anything and everything else life decides to throw my way! ♥