Gaaaah!

Börjar på folkhögskola på fredag!! Fick en plats efter många om och men, måste fixa fram mina betyg och ta med dem på fredag. Ska träffa klassen lite, tur att de slutar tolv på fredagar. Hoppas på ett bra schema. Fuck, vad spännande och nervigt. Hoppas verkligen jag trivs bättre där än på komvux! Ska fan kämpa med min skoltrötthet, inga undanflykter nu. Är det jobbigt så är det jobbigt, just deal with it and move the fuck on. Största frågan just nu: Vad ska man ha på sig?

Frida, Fanny och Lilly var här och lämnade katterna idag, de hade äntligen kommit hem efter sina äventyr i naturen. De inspekterade sin nya miljö och verkar trivas bra för båda ligger och sover nu, en i sängen och en på mattan. De är nog uttröttade efter att ha jagat laserstrålen som Fanny höll på med :p


Den grå/bruna heter Juniper Azalea "Juni", Azalea efter scenen där vi såg The National och Mumford och flera. Den svart/vita heter Cornelis Leander, bara för att det är sött :p Måste komma på ett nickname på Cornelis.

Later!

Kommentarer

Släng ner era tankar här ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Välkommen! Här kommer du kunna läsa om mig, Sofia, och vilka tankar som hoppar omkring i min skalle för dagen:P Oftast kommer det nog att handla om: musik; för att jag inte kan leva utan den, smink; för att jag lite utav en makeup junkie, film; för att det är ett bra tidsfördriv helt enkelt, + anything and everything else life decides to throw my way! ♥