Grattis!

Har under fredagen varit i Borås, blivit inbjuden till bröllop och tillfrågad att sminka och fixa hår på bruden Amela i maj! Gaaah, askul och lite läskigt såklart ;) Men det kommer bli finfint, jag har faith i mina skills. (Och ja, jag har redan börjat spåna på idéer, you know me) Haha. Efter Borås blev det klippstuga hos Emelie. Klippte håret på Emelie (lugg!), lite småklipp på Amra och sen stort klipp på Louise OCH stor förändring i hårfärg. Super pretty all around. Tur det, sistnämnda lilla Louise fyller ju 21 idag! Woho, välkommen till klubben! Hon ska firas senare idag, jippi.

Pics, inga före-bilder dock, tänkte inte så långt:


Mobilkamera utan blixt i dimmigt ljus så färgerna är ju inte direkt exakta, but you get the picture ;)

Och såhär såg jag ut idag:



Idag fyller inte bara Louise år utan lilla Lilly blir ett år! Känns galet att det redan gått ett år sedan hon föddes, men ändå känns det som att hon alltid funnits typ :p Grattis lillunge, sötare ettåring får man leta länge efter :)

Later!

Kommentarer

Släng ner era tankar här ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Välkommen! Här kommer du kunna läsa om mig, Sofia, och vilka tankar som hoppar omkring i min skalle för dagen:P Oftast kommer det nog att handla om: musik; för att jag inte kan leva utan den, smink; för att jag lite utav en makeup junkie, film; för att det är ett bra tidsfördriv helt enkelt, + anything and everything else life decides to throw my way! ♥