Hej igen

Hallå där, länge sedan den här bloggen blev uppdaterad. Eftersom så många klagar på detta faktum så får jag väl gå dem tillmötes och skriva nåt då.

Skolan har tagit massa tid och så har jag varit sjukt trött (men ändå inte sovit så mycket, hmm) sen vintermörket sänkte sig så jag har helt enkelt ignorerat bloggen totalt. Så kan det bli ibland.
Vad har jag då gjort sedan sista inlägget? Svårt att komma ihåg när man inte skriver ner det hela tiden. Men ok, några punkter kan jag kanske komma på:

  • Skola, skola, skola. Julfest, snöbollskrig, redovisningar, långa fikor, julpyssel, lucia och allmänt skolarbete. Trevligt. Har fått svinbra omdömen så jag är nöjd. Och sjukt mycket komplimanger för min hårfärg.
  • Shoppat. Alldeles för mycket. Har kört "en julklapp och tre grejer till mig själv"-dealen. Not too good. Men kul ;)
  • Julpimpat lägenheten, oh yeah. Bilder kommer när jag hittar usb-sladden till mobilen.
  • Festat, mycket och ofta. Mer blir det, snart julhelg woho! Bowlat har jag också gjort, med mindre lyckat resultat.
  • Skaffat facebook, det ni.
  • Lyssnat på musik typ varje sekund varje dag.
  • Försökt hitta nya serier att kolla på, hittills har jag kollat på alla avsnitt av Hellcats och igår började jag kolla på Bridalplasty, sjuk realityserie där brudar tävlar om det perfekta bröllopet och på vägen vinner de olika plastikoperationer. Car crash-tv, man kan inte låta bli att kolla. Awesome.
  • Avslutat läkar- och psykologträffarna och blivit medicinfri (tre veckor nu). Från och med nu ska jag alltså klara mig helt själv, gött det. Känns bra.
Så där, lite saker har jag hunnit med. Mer har såklart hänt, kommer bara inte på det nu.

Idag ska jag nog ta en promenad till hedbo, om jag överlever hela vägen återstår att se. Imorgon ska jag köpa max 150-kronorspresenten till släktklappsbytet, är klar med alla andra klappar. Sen ska jag packa ihop kläder och klappar och allt annat som behövs vid en övernattning då jag ska sova hos föräldrarna och på morgonen äta traditionsenlig tomtegrötsfrukost innan vi drar på julfirande ute på landet. Mys. Och så blir det uppesittarkväll med tjejerna hos Sabina, blir nog också mysigt.

Nu ska jag sminka mig och dricka kaffe så min huvudvärk försvinner. Later!

Kommentarer

Släng ner era tankar här ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Välkommen! Här kommer du kunna läsa om mig, Sofia, och vilka tankar som hoppar omkring i min skalle för dagen:P Oftast kommer det nog att handla om: musik; för att jag inte kan leva utan den, smink; för att jag lite utav en makeup junkie, film; för att det är ett bra tidsfördriv helt enkelt, + anything and everything else life decides to throw my way! ♥