Dangit

HELVETE, jag vaknade precis, somnade om efter sista alarmet! Har aldrig gjort det förut här på assberg, så jävla dumt. Min sista lektion för dagen har redan börjat :p Och jag har bara prov på morgonen imorgon så jag har typ helg nu. Fast fuck, jag borde ha varit i skolan idag, hade bara två lektioner direkt på varandra och slutar 10.30.
Min engelskalärare kommer nog inte vara så glad. Jag ska verkligen försöka komma till VARJE engelskalektion framöver så jag slipper få höra att jag är arrogant på betygsamtalet. Han undrade det förra gången om jag inte gick på engelskalektionerna bara för att jag kände att jag inte behövde för att jag redan kan bra engelska, känns ju skitkul att någon tycker att man är en "du kan inte lära mig något, jag gör som jag vill"-person. Men jaja, jag ska börja gå dit varje gång nu. Mitt nyårslöfte för 2010 ;)

Ett annat nyårslöfte, som egentligen inte är ett nyårslöfte utan ett allmänlöfte, är att börja träna. And guess what? Jag tränade i tisdags, good for me huh. Retade Alex igår för att hon har träningsvärk och fick nog lite Karma-backlash för nu har jag träningsvärk lite härochvar. Darn. Men det känns rätt bra ändå, gillar när det känns att man gjort något. Idag ska jag också göra något i träningsväg, vad vet jag inte ännu.

Nu ska jag käka frukost! Later!

Kommentarer

Släng ner era tankar här ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Välkommen! Här kommer du kunna läsa om mig, Sofia, och vilka tankar som hoppar omkring i min skalle för dagen:P Oftast kommer det nog att handla om: musik; för att jag inte kan leva utan den, smink; för att jag lite utav en makeup junkie, film; för att det är ett bra tidsfördriv helt enkelt, + anything and everything else life decides to throw my way! ♥