done diddeli done

Klart med prov för dagen! Gick bra med tanke på att jag började plugga för nio timmar sen ungefär och har hunnit sova några timmar emellan. Såg Skins imorse också. Mycket man hinner med på kort tid. Bara vissa grejer jag fick hjärnsläpp på, så jag improviserade lite. Var tredje personen som var klar, det trodde jag inte eftersom jag brukar ta bra tid på mig på såna prov, bara engelskan jag brukar var färdig typ först på. Nu blir det Grey's och Vampy, sen lär jag väl slockna om någon timme :p Har fått i snitt två och en halv timmes sömn varje natt denna veckan, det ska ändras på till nästa vecka! Bara en vecka kvar sen är jag ledig, weehoo :)

Later!

(Dagens Jeff Buckley-låt är den här - Forget her)




her love is a rose pale and dying

Kommentarer

Släng ner era tankar här ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Välkommen! Här kommer du kunna läsa om mig, Sofia, och vilka tankar som hoppar omkring i min skalle för dagen:P Oftast kommer det nog att handla om: musik; för att jag inte kan leva utan den, smink; för att jag lite utav en makeup junkie, film; för att det är ett bra tidsfördriv helt enkelt, + anything and everything else life decides to throw my way! ♥