Don't you forget about me

I love John Hughes! Det var ett bra avsnitt av OTH idag tycker jag, kände igen massor av saker från olika favvofilmer.

Har försökt börja röja upp lite här, har sköljt disken och fyllt på vatten så nu återstår bara att diska. Orka. Ska kolla Greek istället. Sen måste jag dock städa så det ser mer presentabelt ut här.

Fick hem mitt paket från HQHair idag med Alex silverschampoo och min inpackning. Beställde samma som jag använt det senaste året, den bästa ever Absolut Repair från L'Oréal Professionnel. Jag köpte min förra i mars förra året och den börjar ta slut NU, fatta hur dryg den är! Och då använder jag den två gånger i veckan. Super.

Nu väntar jag bara på mitt paket från Asos som skulle ha kommit i fredags, hoppas det kommer snart. Det är bra att köpa saker som kommer senare när man är pank, det känns som att man shoppat fast man inte har slösat några pengar. Gött.

Later!

Kommentarer

Släng ner era tankar här ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Välkommen! Här kommer du kunna läsa om mig, Sofia, och vilka tankar som hoppar omkring i min skalle för dagen:P Oftast kommer det nog att handla om: musik; för att jag inte kan leva utan den, smink; för att jag lite utav en makeup junkie, film; för att det är ett bra tidsfördriv helt enkelt, + anything and everything else life decides to throw my way! ♥