Fudgeness

Sitter nu hos päronen igen och har min kära dator i knät. Oj, tänker ni då; funkar den igen? Nej, är svaret på denna fråga. Har kopplat in den i platt-tv:n och använder alltså en 42 tumsskärm nu :p Lite annorlunda. Min skärm är paj, men själva datorn funkar. Tangenterna är ganska tröga dock. Inte konstigt när man får ett helt glas vin (spetsat med vodka, hehe för dig Louise:p) över den. Fattar inte hur man lyckas förstöra TVÅ laptops på en kväll???! Inga drickor skall någonsin drickas i närheten av min dator igen!

Ska spara över alla bilder och annat viktigt på usb och cd så att jag har en backup. Sen får vi väl se om skärmen bestämmer sig för att funka eller om jag får köpa en ny dator. Ska kolla upp hur mycket det kostar att laga också, men när Alex lagade sin skärm på sin laptop kostade det 5000 och då kan jag ju lika gärna köpa en ny istället. Som  inte har sirapströga tangenter.

Igår var jag också här och vi hade melodifestivalkväll med Kanadainspirerat mys. Pappa gjorde kanadensika blåbärspannkakor, flapjacks tror jag de hette, och så hade vi lönnsirap på såklart. Idag har vi varit på kalas för Fanny som fyller hela sju år imorgon, galet. Redan sju år, fattar inte. Fanny tappar sina tänder nu när Lilly börjar få sina :p Har varit i två affärer också och fixat mat för att jag inte hade ett skit hemma. Nu är jag således pank. Känns kul när man har elva dagar fram till csn kommer... Jaja, man ska väl överleva ändå. Hoppas jag.

Later!

Kommentarer

Släng ner era tankar här ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Välkommen! Här kommer du kunna läsa om mig, Sofia, och vilka tankar som hoppar omkring i min skalle för dagen:P Oftast kommer det nog att handla om: musik; för att jag inte kan leva utan den, smink; för att jag lite utav en makeup junkie, film; för att det är ett bra tidsfördriv helt enkelt, + anything and everything else life decides to throw my way! ♥