Harakirilampa

Fan. Min hallampa har begått självmord. Är det meningen att man ska byta såna själv när man har flyttat? Jag har nämligen en svag känsla av att jag kommer att tappa lampan i huvudet när jag ska ta ner den... Fast jag lär väl inte byta ut den på nån vecka ändå, om jag känner mig själv rätt. Det finns ju andra lampor i lägenheten och vem behöver spegla sig innan man ska gå ut? Ok, det är väl jag som speglar mig mest av alla jag känner, men ändå...

Joråsåatteh...

Grymt sköna lektioner i skolan idag för övrigt. Bara egenarbete på båda och lugn atmosfär. Imorgon slutar jag halv elva, niiice. Måste dock plugga idag, jäkla svenska.

Gick till affären efter biologin och handlade lite för att jag kunde höra mitt eget eko när jag öppnade skåpen i köket. Måste dock gå till MM nån dag eftersom de inte har typ några vegetariska saker på Lidl förutom billiga grönsaker och pastagrejer. Får kanske gå dit imorgon efter engelskan så jag får inhandlat lite sojamjölk, sojayoghurt och quorn och sånt. Måste ju få i mig protein.

Nu ska jag relaxa lite, sen plugga. Diska och allmänt plocka upp borde jag också göra. Later!

Kommentarer

Släng ner era tankar här ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Välkommen! Här kommer du kunna läsa om mig, Sofia, och vilka tankar som hoppar omkring i min skalle för dagen:P Oftast kommer det nog att handla om: musik; för att jag inte kan leva utan den, smink; för att jag lite utav en makeup junkie, film; för att det är ett bra tidsfördriv helt enkelt, + anything and everything else life decides to throw my way! ♥