Herre. Gudars. Gud.

Ok, Quentin Tarantino presenting Eminem, Lil Wayne and Drake with Travis Barker på trummor, HOW COOOOOL IS THAT??! Hela Grammygalan har varit allmän epicness verkligen, bästa galan hittills! Galet bra uppträdanden! Bara så ni vet vad ni missar ;) Sömn är för svaga! Ok, jag behöver sömn nu egentligen :p

Later!


(Undrar om det är min sömnbrist som talar nu, men jag tror faktiskt jag tycker Eminem är lite snygg..hmm...vet inte vad jag ska tänka om det här :p)

(Lil Wayne är alltid snygg dock)

(Bara så ni vet)

Kommentarer
Postat av: Frida

Kan meddela att jag har sovit en KVART inatt, och jag har barn o ta hand om ;) UUUUUURK! Orka lixom...

2010-02-01 @ 08:29:57
Postat av: Sofia

Typ lika länge som jag då :p fast jag har sovit en timme nu under min rast och ska sova till tusen när jag är klar med lektionerna för dagen! Du får ju liite svårare att sova under dagen med små skitungar att ta hand om ;)

2010-02-01 @ 11:10:57

Släng ner era tankar här ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Välkommen! Här kommer du kunna läsa om mig, Sofia, och vilka tankar som hoppar omkring i min skalle för dagen:P Oftast kommer det nog att handla om: musik; för att jag inte kan leva utan den, smink; för att jag lite utav en makeup junkie, film; för att det är ett bra tidsfördriv helt enkelt, + anything and everything else life decides to throw my way! ♥