Modcloth

Är inne och kollar igenom Modcloths utbud och det är helt sinnes vad mycket fint de har! Klänningar, kappor, accessoarer med mera med mera. Det var jäkligt länge sedan jag var inne där sist. Vill ha allt! Nästan, skorna var inga större höjdare. Men allt annat!

Gosh, ge mig pengar någon. Kan det inte bara ligga en påse pengar utanför min dörr någon dag? Tycker det hade varit snällt. Jag är shoppingssugen, men det bli ingen shopping för mig förrän den 25e om ens då... Ge mig ett jobb!

Kommentarer

Släng ner era tankar här ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Välkommen! Här kommer du kunna läsa om mig, Sofia, och vilka tankar som hoppar omkring i min skalle för dagen:P Oftast kommer det nog att handla om: musik; för att jag inte kan leva utan den, smink; för att jag lite utav en makeup junkie, film; för att det är ett bra tidsfördriv helt enkelt, + anything and everything else life decides to throw my way! ♥