Onsdag

Sitter och lyssnar på The xx för att det har blivit bokade till Way out West i augusti. Ni anar inte hur extremt sugen jag är på att gå på festival i sommar!! Sitter till och med och kollar olika bands och artisters bokade spelningar i sommar för att se vilka som är i närheten av Sverige runt juni-juli och gissa vilka som kommer att vara i Roskilde och i Norge runt den tiden! MUSE! Om de blir bokade till nån festival här så bokar jag biljetter direkt! Drar dit själv om ingen vill med :p Fast det skulle kanske inte skulle vara så kul... Sen har jag antagligen inte så mycket pengar till biljetter om jag vill kunna betala hyran och det kan ju behövas. Kan inte någon bara ge mig ett jobb rakt i näven? Det hade löst ganska många problem faktiskt. Jag bara måste gå på festival i sommar, jag är fan 20, man kan ju inte bara tänka på pengaproblem - man måste ju leva lite också!

Nu ska jag duscha och fixa mig, sen städa... Yay.

Bara två veckor kvar till Alice nu!! Later!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Gun's and Roses kommer till Sweden Rock. .



Och...



Aerosmith!!

2010-02-18 @ 19:05:20
Postat av: Sofia

Åh nice! Hade Muse bokats också så hade jag köpt biljetter direkt ;) Fast de andra banden som ska dit suger :p

2010-02-18 @ 20:29:16
Postat av: Sofia

Fast nu läste jag datumen sweden rock är på, alex tar studenten då och jag slutar för terminen så då kan jag inte åka dit ändå :p

2010-02-18 @ 20:30:59
Postat av: Emelie

Jag hade ändå inte tänkt att åka heller. Min bild av den perfekta Aerosmith-konserten kommer nog förstöras om jag ser dem på en festival.



Så ingen Sweden rock för min del.



(Och så tar ju min kusin studenten också då.. )

2010-02-19 @ 16:50:20

Släng ner era tankar här ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Välkommen! Här kommer du kunna läsa om mig, Sofia, och vilka tankar som hoppar omkring i min skalle för dagen:P Oftast kommer det nog att handla om: musik; för att jag inte kan leva utan den, smink; för att jag lite utav en makeup junkie, film; för att det är ett bra tidsfördriv helt enkelt, + anything and everything else life decides to throw my way! ♥