Sommar...Längtar...Grillfester...Värme...

Jag fortsätter min pluggfördröjning och drömmer om sommaren. Kollar bilder från i somras och jäklar så ljust hår jag hade! See for yourselves:

Galet ljust! Ursäkta fulminen på andra bilden :p

 

Jag är jäkligt sugen på att slinga mitt hår i omgångar för att få det nästan blont till sommaren, men jag tror jag passar bäst i mer färgstarkt hår. Riktigt sugen är jag dock! Man vill ju alltid ha det man inte har. Har aldrig varit blond, bara strawberry blonde som ovan så det skulle vara kul att testa, men jag vill inte slita på håret i onödan... I-landsproblem deluxe.


Kommentarer

Släng ner era tankar här ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Välkommen! Här kommer du kunna läsa om mig, Sofia, och vilka tankar som hoppar omkring i min skalle för dagen:P Oftast kommer det nog att handla om: musik; för att jag inte kan leva utan den, smink; för att jag lite utav en makeup junkie, film; för att det är ett bra tidsfördriv helt enkelt, + anything and everything else life decides to throw my way! ♥