Söndagen den sjunde februari kl tjugotre och tjugoåtta

Blev inredningssugen efter att ha spånat lite ideer med Gunnel och morsan när de var här idag, så istället för att plugga på mitt prov jag har imorgon sitter jag här och kollar väggord och väggdekorationer. Har inte hittat något som sitter helt rätt med mig, är kräsen till tusen, men den här skulle va kul haha:


Blir nog inte direkt något sånt på mina väggar, men ändå :p

Gårdagskvällen kan sammanfattas med två ord om man känner sig ordfattig: Sång och Halsbränna. Det ena kul, det andra förjävligt. Kändes som att ha en arme av slagskämpar inombords, aj. Har nog aldrig haft värre halsbränna förut, tror att min kropp har blivit stressad av att bara ha fått några enstaka timmars sömn varje natt denna veckan. Plus alkohol och pepsi max såklart. Ska sova bättre veckan som kommer och vila ut ordentligt under lovet. Borde köpa pepsid duo också så jag kan ha det just in case. Har inte halsbränna så ofta nu för tiden, men när det väl kommer så är det överjävligt. Som att ha blåmärke på insidan.

Nu är det pluggeri som gäller, ska läsa igenom alla sidor och sen sova så gör jag frågor och annat under min lediga tid mellan lektionerna. Har faktiskt pluggat i tre timmar redan idag. TRE! Stolta borde folk vara över mig :p Har gjort alla uppgifter i engelskan från föregående veckor och för nästa vecka så nu behöver jag inte göra engelska på två veckor, najs.

Later!

Kommentarer

Släng ner era tankar här ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Välkommen! Här kommer du kunna läsa om mig, Sofia, och vilka tankar som hoppar omkring i min skalle för dagen:P Oftast kommer det nog att handla om: musik; för att jag inte kan leva utan den, smink; för att jag lite utav en makeup junkie, film; för att det är ett bra tidsfördriv helt enkelt, + anything and everything else life decides to throw my way! ♥