Happy Mardi Gras!

Det snöar! WTF? När fan ska snöflingeockupationen sluta!!? Jag vill ha torr mark, grus under fötterna, svaga solstrålar i ansiktet (med spf 50 på för att inte få rynkor ofc) och blommor vid vägkanterna. INTE femton meter snö överallt.

Vaknade typ nyss, ska lägga mig tidigare idag så jag kan vakna vid en mer normal tid. Gjorde inte ett skit igår, verkligen nada. Ska försöka vara mer produktiv idag, men vi får se hur det går. Ska börja med att käka frukost i alla fall.

Detta var typ det enda jag gjorde igår; målade naglarna (kunde inte välja färg ;) och tände ljus. Kollade på OTH vid fyra-femtiden på morgonen, Joe Manganiello var med igen wiihoo! Lite väl scruffy, men så jävla lång och så jävla stor, jag svimmar :p



Later!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur går det med din dator? Är den fortfarande full? =P

2010-02-16 @ 20:10:58
Postat av: Sofia

Japp, den är ett jäkla fyllo :p Den står på hedbo just nu för att jag gjorde en backup på alla bilder till deras externa hårddisk, hade typ 20 gb bilder! Har haft Alex dator några dagar så jag skulle överleva i min lägenhet :p

2010-02-16 @ 20:38:11
Postat av: Anonym

den mår ännu sämre nu

2010-02-16 @ 22:36:04
Postat av: Sofia

Är det Alex eller pappa som skrev kommentaren ovan? Antar att det är pappa :p Startar den inte nu eller?

2010-02-16 @ 23:47:56

Släng ner era tankar här ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Välkommen! Här kommer du kunna läsa om mig, Sofia, och vilka tankar som hoppar omkring i min skalle för dagen:P Oftast kommer det nog att handla om: musik; för att jag inte kan leva utan den, smink; för att jag lite utav en makeup junkie, film; för att det är ett bra tidsfördriv helt enkelt, + anything and everything else life decides to throw my way! ♥