cause im the ninja kowabunga time

Det har gått typ en veckas sen jag skrev här sist, long time no see bloggisch.

Har haft en udda dag idag. Den började egentligen aldrig eftersom jag inte sov inatt. Gick till skolan utan en sekunds sömn, var en aning trött. Såg på OTH vid femtiden på morgonen och tårarna bara rann så mina röda ögon blev ännu värre, kan inte har varit en skön syn att se på mig idag. Gick till MM efter labben i nk b, köpte lite mat till mina grymt tomma skåp. Det var så jäkla ljust ute idag! Solen värmde till och med upp en lite! Awesomeness.

Var riktigt trött när jag kom hem, gick och skulle ta en nap på några timmar vid två och vaknade 22.58. Oops. Men det behövdes. Ska upp vid nio så jag ska sova några timmar till senare. Ska nog kolla Dawsons Creek på fyran sen, det går vid tre-fyra, I love Dawsons Creek! Nu ska jag kolla dagens avsnitt av Greek. Först ska jag bara lyssna klart på den här låten:


Later!

Kommentarer
Postat av: Erika Nordström

hej hej sofia!!

Har ramlat in på din blogg,kul att få följa dig.

Hoppas allt e bra och att du trvis i din nya lya.

Kram Erika (Kusin)

2010-02-28 @ 17:18:35
URL: http://kolaskruv.blogg.se/
Postat av: alux

Det finns något som kallas uppdatera, DO IT!!

2010-03-03 @ 16:32:20
Postat av: Louise

Jag håller med din syster!

2010-03-04 @ 13:57:10

Släng ner era tankar här ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Välkommen! Här kommer du kunna läsa om mig, Sofia, och vilka tankar som hoppar omkring i min skalle för dagen:P Oftast kommer det nog att handla om: musik; för att jag inte kan leva utan den, smink; för att jag lite utav en makeup junkie, film; för att det är ett bra tidsfördriv helt enkelt, + anything and everything else life decides to throw my way! ♥