Grab your umbrellas peeps, it's picture time!

Ok, förbered er på ett bildregn av rang! Har varit hedbohemma tills halv tio så har inte hunnit lägga upp något här förrän nu. Städade lite tidigare idag och sen när jag väntade på att Alex skulle komma hit så blev jag uttråkad och bestämde mig för att leka fotograf. Dock inte världens bästa bilder eftersom jag inte har batterier i min kamera så det blev mobilen som fick utnyttjas. Vill egentligen inte lägga upp bilder när det är så ofärdigt som det är, men skitsamma. Det ska målas i hallen och köket och badrummet vet jag inte riktigt vad jag ska göra med. Hatar våtrumstapeten därinne, men det är ju jobbigare att fixa än resten. We'll see. Tavlor, lampor och annat ska upp på väggarna inom kort, då känns det nog mer hemtrevligt. Just nu känns det lite som ett halvt hem :p Det kommer nog bli super i slutändan dock, tar bara mer tid när man har csn och inget jobb.
På tal om jobb så måste jag verkligen börja söka det snart! Annars blir det en jäkligt tråkig sommar... Men men, on with the bildregn!

Vi kan ju börja med en bild på klantigheten jag råkade fixa när jag skulle diska, gick in för att tvätta händerna medan vattnet fyllde diskhon och fastnade vid min spegelbild som så många gånger förr. Kom ut och det var SÅ nära att skummet rann ut över golvet! Sprang och hämtade mobilen för att dokumentera såklart, så skummet var ännu större än på bilden.



Mer köksbilder:

Lite blandat, tusen halsdukar i hallen bland annat:


Badrum:

Ännu mer blandat:


Och till sist, något som inte funnits på denna blogg på lääänge; Egopics! Det mår man alltid bra av ju. Kände att jag behövde färg i denna vintervita värld så det blev en färglad sminkning idag, komplett med rosa glitternaglar!

Mitt hår har blivit så jäkla långt, I löv it!

Sådär, nu behöver jag inte ladda upp bilder på ett halvår :p


Later!

Kommentarer
Postat av: amra

men gumsiii!! dittt place r j fint! så personligt du fixat de :)) min favvo e helt klart spegeln i hallen!!! superfint du gjort de!! :)))

2010-02-04 @ 14:24:11
Postat av: amra

hihi cant waut t ja kommer dit o stäkar runt lite :P pussssss <3

2010-02-04 @ 14:24:42

Släng ner era tankar här ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Välkommen! Här kommer du kunna läsa om mig, Sofia, och vilka tankar som hoppar omkring i min skalle för dagen:P Oftast kommer det nog att handla om: musik; för att jag inte kan leva utan den, smink; för att jag lite utav en makeup junkie, film; för att det är ett bra tidsfördriv helt enkelt, + anything and everything else life decides to throw my way! ♥