QT!

Idag har Frida och LovelyLilly varit här ett tag, Lilly är snart ett halvår, kan ni fatta?? Galet. Kul att följa såna små sötnötter, hon snurrar runt, sitter och rör sig som bara den. Testar sin röst också ;) Cute cute!

När de skulle hem så följde jag med till Konsum och hämtade ut mitt efterlängtade Asospaket som äntligen kommit, nästan en vecka försenat. Så mycket fiiint! Allt har supersöta förpackningar och namn, pinup-tema på vissa. Cuuute!

 

So purdy!

 

Älskar namnen på läppglansen från Anatomicals:
i never fake strawberry milkshake
pinch my bum damson plum
harder, harder pina colada
super randy cherry brandy

Loves it.

Body washen heter Sugar coated candy apple soapy shower syrup och body krämen Toffee almond whipped body fudge, långa namn är bra. Jag bryr mig inte om om produkten är bra, förpackningarna är bara fööör söta! Det är utsidan som räknas, det vet vi alla ;)

Nu måste jag börja plugga! Later!

Kommentarer
Postat av: Frida

Var det något som du rek? Vad händer ikväll för min lilsis?

2010-02-05 @ 23:40:01

Släng ner era tankar här ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Välkommen! Här kommer du kunna läsa om mig, Sofia, och vilka tankar som hoppar omkring i min skalle för dagen:P Oftast kommer det nog att handla om: musik; för att jag inte kan leva utan den, smink; för att jag lite utav en makeup junkie, film; för att det är ett bra tidsfördriv helt enkelt, + anything and everything else life decides to throw my way! ♥