you may say that i'm a dreamer, but i'm not the only one

Här sitter jag och pluggar och är superresponsible... Neeh, jag kollar på Glee ;) Puck är så jävla snygg! Yum. Älskar Glee, it's goodness in a jar. With music-sprinkles on top.

Måste dock plugga snart, har rätt mycket att läsa. Typ 90 sidor sammanlagt. Jaojao, det ska man väl komma igenom på något sätt. Ord för ord, mening för mening and all that jazz. Efter provet är det en veckas leeeedigt!

♪♫imagine all the people, living life in peace♫♪

Sing it people!

Later!

Kommentarer
Postat av: Emelie

För det första: Puck är inte alls lika snygg som Finn.



2, bara för några dagar sedan sa du att du inte alls älskar Glee, för Musikalsammanhanget..



Såå? Hur ska du ha det? Hycklare?

2010-02-11 @ 21:26:34
Postat av: Sofia

Jag sa att jag BRUKAR hata musikaler, men älskar glee. Läs tydligare kvinna! :p Och puck är snyggare än finn! Fast jag gillar finns längd...

2010-02-11 @ 21:35:50
Postat av: Emelie

Nej nej nej.. Finn är såå Söt. Korkad med Söt.. Puck har ju så ful frisyr.. Usch och fyy

2010-02-11 @ 22:00:38
Postat av: Sofia

Puck har fin frisyr! Den passar honom, hur skulle han se ut med typ Finns hår?! Skulle se skitkonstigt ut ju :p

2010-02-11 @ 23:21:52
Postat av: Emelie

Hahaha.. Men jag menar att han skulle kanske vara snyggare utan Mohawkfrisyr eller vad det heter.. Fult är det iallafall..

2010-02-11 @ 23:48:38
Postat av: Sofia

nej då, hans mohawk är finfin ;) end of story!

2010-02-12 @ 00:28:44

Släng ner era tankar här ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Välkommen! Här kommer du kunna läsa om mig, Sofia, och vilka tankar som hoppar omkring i min skalle för dagen:P Oftast kommer det nog att handla om: musik; för att jag inte kan leva utan den, smink; för att jag lite utav en makeup junkie, film; för att det är ett bra tidsfördriv helt enkelt, + anything and everything else life decides to throw my way! ♥