A Day in the Life of...

...ME. Gjorde det till min uppgift att dokumentera dagen eller ja, några timmar av den i alla fall. Here it goes:


Tog mina fräknar och musik med mig på vägen till Kinna...


...drack vatten vid vattnet...


...bytte solisar på vägen; de första var jag tvungen att hålla i för att de åkte ner på min hala näsa, de andra funkade tills jag gick till Lindex och köpte de tredje, som täcker 50 % av mitt ansikte...


...träffade Alex på Kappahl, hon var lika gul som solen. Tog bussen till Hedbo...


...där jag fick glass, som jag pga värmeslag kastade mig över...


...tog kort på peacearmbandet och läppstiftet jag köpte på Lindex, med och utan gloss (gotta love crazy colours)...


...snackade med morsan en stund när hon kom hem, sen tog jag med musiken och gick hem till Assberg igen!

Så jäkla gött väder idag! Nu åskar det dock, bättre att det gör det nu än imorgon. Later!

(Psst. True Blood igår, hetingen var äntligen med!
Dear-fucking-God, jag dör för honom...
Bra säsong hittills också, love it)

Kommentarer

Släng ner era tankar här ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Välkommen! Här kommer du kunna läsa om mig, Sofia, och vilka tankar som hoppar omkring i min skalle för dagen:P Oftast kommer det nog att handla om: musik; för att jag inte kan leva utan den, smink; för att jag lite utav en makeup junkie, film; för att det är ett bra tidsfördriv helt enkelt, + anything and everything else life decides to throw my way! ♥