Due to Popular Demand...

Folk har börjat klaga på att jag inte bloggar så ofta så jag får väl slänga ut ett inlägg. Är hemma hos la familia nu, de fixar tapeterna i hallen och köket hos mig, wihoo! Det kan vara klart nu, var där igår och kollade och de hade målat överallt och spacklat och det var nog bara tapeterna kvar att slänga upp så det borde nog vara klart nu. Är supernyfiken på hur det kommer att se ut, tog HELT andra tapeter än jag tänkte mig från början. Ville ha helt vita tapeter överallt, men tyckte det skulle vara tråkigt så jag tog nåt annat, farligt farligt...

Jag är fortfarande sjuk, det började i fredags med en lättare magsjuka och har utvecklats till en "ont i halsen, lite feber, nys nys nys, slem överallt-superförkylning". Mycket kul. Not. Det var en aning jobbigt att helt själv dra bort och trycka ihop alla möbler i lägenheten, svettigt värre. Man blir ju så jävla svag när man inte är helt frisk och jag är ju inte direkt en bodybuilder från början, if you know what I'm sayin'.

Nu kör vi lite bildregn tycker jag, det har ju varit student! Kul och galet stressig dag till en början, sen lugnade det sig och man kunde ta det lugnt. Lugnet kan ju i och för sig bero på ölen jag drack, men ändå. Gick runt med pappas chefs systemkamera och lekte paparazzi hela dagen, mycket kul. Vill ha en! Det var den systemkameran jag ville ha hela förra året, Canon EOS 450d, loves it. Alux och Samah var nöjda och glada så det var nog en lyckad student för dem :)





Och mig och systemkameran ;)


Schnökkt :p

Ohh, True Blood är tillbaka nu, kollade igår, äntligen!

Later!

Kommentarer
Postat av: Fridadin syster..

Hey, kul o se inlägg :D ÄNTLIGEN! Och himla snygga bilder, snyggt hus ;) Kraaaaaaaaaaaam!

2010-06-16 @ 20:04:11
Postat av: Elina

Jag vill ha alla bilderna nu! Min kamera var ju cp. Kan jag sno dem imorgon?:D

2010-06-18 @ 12:38:38
URL: http://elainaho.blogspot.com

Släng ner era tankar här ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Välkommen! Här kommer du kunna läsa om mig, Sofia, och vilka tankar som hoppar omkring i min skalle för dagen:P Oftast kommer det nog att handla om: musik; för att jag inte kan leva utan den, smink; för att jag lite utav en makeup junkie, film; för att det är ett bra tidsfördriv helt enkelt, + anything and everything else life decides to throw my way! ♥