Fröken Fräken

Har värk i min kära arm idag, mer konstant än innan. Tror det beror på värmen, man svullnar ju lite då så det trycker väl på. Ingen fara dock, jag tror jag överlever. Faktiskt.

Nu på sommaren finns det både fördelar och nackdelar med att bo på första våningen. Den största nackdelen är insynen och sen att ha balkong rakt över uteplatsen. Det sitter folk där typ hela tiden och på natten så det känns dumt för mig att vara därute. Det bästa med den här lägenheten är att den är sval! Efter att ha plågats varenda sommar i barndomslägenheten som var aaaaaaasvarm hela sommarhalvåret så är detta riktigt gött. Tycker nästan fördelarna överväger, vill jag ha en insynsskyddad uteplats så kan jag ju bara invadera och ockupera Emelies ;)

Har fina milkmaid-flätor idag, gött att att uppe håret när det är varmt. Tusen fräknar har jag också, tror det syns på bilderna nedan. Jag trivs.



Nu ska jag nog snart ta en promenad och smälta bort lite. Vill till Kinna och kolla på lillen som jobbar på Kappahl nu, får se om mina fötter drar mig dit ;) Ciao!

Kommentarer

Släng ner era tankar här ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Välkommen! Här kommer du kunna läsa om mig, Sofia, och vilka tankar som hoppar omkring i min skalle för dagen:P Oftast kommer det nog att handla om: musik; för att jag inte kan leva utan den, smink; för att jag lite utav en makeup junkie, film; för att det är ett bra tidsfördriv helt enkelt, + anything and everything else life decides to throw my way! ♥