Lång rolig dag

Har varit i Borås hela dagen och då menar jag hela dagen! Kom dit vid halv tolv och kom hem efter åtta. Emelies tatuering var den största anledningen att vi var där och den blev fiiiin. Blev alldeles galet sugen på att tatuera mig nu! Och pierca mig. Nångång detta året ska jag göra det, måste. Det blev massa fönstershopping för mig också, de andra shoppade, men jag fick shoppa med ögonen. Kul det med, fanns mycket fint här och där. Var på Nelly-outleten, tror att man kan fynda där om man kommer precis när de fyller på saker. Bra priser och ganska bra sortiment ändå.

Efter Borås blev det Emelies place för utomhus och inomhushäng med folk, snajs, och sen blev det Louise place en stund. De grillade och jag tjatade. Har dock ganska svårt att prata och sjunga till musiken eftersom min röst är PAJ! Helt och hållet, låter som Alex på studenten :p Ska bli intressant att vakna upp imorgon och se hur man låter, om jag kan prata alls. Min förkylning känns ändå bättre än tidigare i veckan, bara halsen som är trasig nu. Går åt rätt håll.

Nu ska jag dricka varmt te och ta hand om min arma strupe. Later!

Kommentarer

Släng ner era tankar här ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Välkommen! Här kommer du kunna läsa om mig, Sofia, och vilka tankar som hoppar omkring i min skalle för dagen:P Oftast kommer det nog att handla om: musik; för att jag inte kan leva utan den, smink; för att jag lite utav en makeup junkie, film; för att det är ett bra tidsfördriv helt enkelt, + anything and everything else life decides to throw my way! ♥