Wedding Fever

Åh vad jag vill planera bröllop nu! Både mitt eget och andras. Och jag som inte ens vill gifta mig egentligen :p Och inte har pojkvän. Hmm.

Har kollat på bröllopet hela dagen med Elina tills hon åkte vid åtta, trevligt med någon att kunna kommentera festligheterna med. Hon kom med fika till och med, duktig dam det där ;) Pappa och mamma var här en stund också med välbehövlig matleverans, jobbigt att gå till affären själv när rösten är obefintlig och musklerna likaså. Kylskåpet var tommare än tommast så det var mycket bra.

Kommer att fortsätta att kolla på bröllopsfestligheterna nu och spåna vidare i min fantasivärld. Tycker att någon borde offra sig och bestämma sig för att gifta sig nu så jag kan ta över planeringen åt dem :p Frida? Louise? Alexandra? Mamma och pappa? Haha.

Herregud nu talar Olle Westling och tårarna rinner igen som efter kungens tal innan, Olle kan tala han! Fiiiint! Update: Men guuud, nu snackar Daniel och jag bölar igen! Crazy! De är så fiiiiiina!!!

Bilder från igår först och sen från idag framför tv:n :




Later!

Kommentarer
Postat av: Anonym

morsan bölar också

2010-06-19 @ 23:33:44
Postat av: Sofia

Haha :p

2010-06-19 @ 23:54:24

Släng ner era tankar här ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Välkommen! Här kommer du kunna läsa om mig, Sofia, och vilka tankar som hoppar omkring i min skalle för dagen:P Oftast kommer det nog att handla om: musik; för att jag inte kan leva utan den, smink; för att jag lite utav en makeup junkie, film; för att det är ett bra tidsfördriv helt enkelt, + anything and everything else life decides to throw my way! ♥