Yep

Ja midsommar var ju intressant. Bra väder, bra location. Det var kul tills jag ramlade och slog halvt sönder mig. Vänster arm och vänster knä blev ganska mörbultade, inte bra att spela brännboll när man har druckit. Sen blev jag illamående, jag har druckit MYCKET mer än jag drack då utan att bli illamående, men jag tror att mina piller kan ha något med det att göra. Man blir mycket känsligare för alkohol då, har inte blivit det förut när jag har druckit med dem, men denna gången så kanske biverkningarna verkade. Sen så käkade jag bara tre knäckebröd på hela dagen så det var nog inte så bra heller :p

Lördagen spenderades i soffan i smärtor, både lindrig bakfylla och sviiiiinont i armen! Kollade på The Backup Plan och Hot Tub Time Machine och sen sov jag i tusen timmar. Armen är bättre idag dock, skönt för då slipper jag dra till herr doktor. Försöker hålla den i rörelse så blodcirkulationen är igång, det verkar funka. Även om det gör ont.

Det ska vara finfint väder framöver så denna veckan som kommer ska jag försöka vara ute så mycket jag kan. Vill få igång läslusten också, vill läsa massor av böcker i sommar. Läser aldrig nuförtiden så det kan vara bra att börja nu. Har ju en uteplats som kan vara perfekt för timlånga lässessioner. Nice.

Helgens låtar: Billionaire, We No Speak Americano, California Gurls, Alors On Danse. Love'em.

Tog typ inga bilder tyvärr så detta får bli ett bildlöst inlägg... Jaja, later everybody!

Kommentarer
Postat av: Frida, Din syster :)

Ojdå, du är ju en Hentilä så jag är inte förvånad att du slår dig. Tur att det är bättre iaf. Kom du iväg till skara eller? Kram!

2010-06-27 @ 23:40:25
Postat av: Sofia

Nope, orkade inte dra dit så jag låg och vilade hela lördagen :p Det var nog bra för armen blir bättre och bättre.

2010-06-28 @ 00:36:53

Släng ner era tankar här ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Välkommen! Här kommer du kunna läsa om mig, Sofia, och vilka tankar som hoppar omkring i min skalle för dagen:P Oftast kommer det nog att handla om: musik; för att jag inte kan leva utan den, smink; för att jag lite utav en makeup junkie, film; för att det är ett bra tidsfördriv helt enkelt, + anything and everything else life decides to throw my way! ♥