-Ha ha...ha den äran! -Dumsnut.

Oj oj oj, missade nästan min bloggs ettårsdag! Grattis till mig själv som har skrivit här i ett år, olika mycket i perioder. Hurra!

Den här helgen har gått åt till lite olika saker. I fredags var jag i gbg med pappa och Alex. Var på pappas jobb ett tag innan vi drog och tittade lite i affärer. Jag kom hem med ett skoställ (skohylla?), en väggdekor och en turkos dammvippa från Bolagret och konstiga rosa nudlar som smakar sött från kinabutiken. Inga onödiga inköp, yay för mig.
Igår blev jag äntligen ett matbord rikare! Fick upp lite grejer på min tavelvägg också och har påskpyntat lite med ris och ägg+fjädrar. En supermjuk matta har jag också nu, farsan och morsan var här länge igår och hjälpte till att fixa i lägenheten, danke schön. Det är superfint här nu, känns jättemycket mer som mig nu! Nöjd nöjd nöjd är jag. Ska fixa en bild till en ram jag har över och sätta upp den snart också, pappa har fixat med skrivaren så den funkar nu, ska bara fippla med färginställningarna. Hallen och köksdelen kan jag inte göra så mycket mer med innan de kommer och tapetserar, så de får vara som de är.
Igår på kvällen/natten var det utgångsdax så det blev lite (tre timmar :p) dansande på Hotellet, trevligt trevligt. Sen hade jag övernattare här i form av en Emelie som inte kunde sova hos Louise utan att riskera att få men för livet ;) Haha.
Idag, efter att Ems åkt hem för att fortsätta packningen, så kom pappa tillbaka för att fixa med skrivaren och Alex och Oskar var också med för att se hur placet blev. Oskar hade inte varit här sen jag flyttade in, han sitter fast vid datorn och headsetet när han snackar med sina kompisar :p Jag följde med folket hem för att jag var uttråkad och kom hem för en stund sen. Var på kyrkogården också, det var massa snö där. Såg jättekonstigt ut, helt annorlunda från resten av Skene.

Nu måste jag plugga snart, sen ska jag försöka komma i säng vid en någorlunda bra tid. Bara fyra dagar kvar tills jag är ledig, wiee! Och bara fyra dagar kvar tills Ems blir helt vuxen och flyttar. Inte för att jag har blivit mer vuxen sen jag flyttade, men ändå :p

Ska ta lite bilder snart på förändringen här, måste få bra ljus bara. Later!

Kommentarer

Släng ner era tankar här ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Välkommen! Här kommer du kunna läsa om mig, Sofia, och vilka tankar som hoppar omkring i min skalle för dagen:P Oftast kommer det nog att handla om: musik; för att jag inte kan leva utan den, smink; för att jag lite utav en makeup junkie, film; för att det är ett bra tidsfördriv helt enkelt, + anything and everything else life decides to throw my way! ♥