Fudge I'm awesome

Alltså, Aftonbladet borde anställa mig som nöjesreporter eller något. ALLA RÄTT på mina Oscarspredictions nedan! Sheissebanan. Jag är fan skillad!

Nu ska jag sova snart, varför undrar några av er? Hade inte jag prov klockan 8.15? Tänka sig att det hade jag inte, det är på torsdag! Smart som jag är så hade jag inte kollat i min kalender utan bara kommit ihåg att provet var vecka tio och jag antog att det var på måndagen, men icke. Satt och stressade över att jag inte hade pluggat under hela galan och för en timme sen typ så kollade jag i kalendern och ser att jag inte alls behövde vara stressad... Slösade nästan en hel gala ju! Inte för att jag pluggade, men ångesten var brutal :p
Nu är jag ledig tills på onsdag, har studiedag imorgon. Nice. Ska sova till tusen.

Later!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Grattis till Alla rätt. Men till nästa Gala har jag en idé.

Eftersom all media spekulerar vilka som vinner påverkas vi av de när vi försöker komma på vilka som vinner. Nästa år ska jag låsa in dit i ett rum från det att nomineringarna tillkännages till Galan. Då får såklart se filmerna. Men inget annat. Du får inte alls bli påverkad..



Sounds Good?

2010-03-08 @ 15:45:58
Postat av: Sofia

Ja, fast jag går bara med på det om du gör allt mitt skolarbete under den månaden mellan nomineringarna och galan, det känns lite svårt att gå till skolan och samtidigt sitta inlåst. Kanske skulle funka om jag går på distans men då måste jag ju ändå ha tillgång till internet...hmm. Den här planen har lite hål i sig, kan behöva förbättras...

2010-03-08 @ 16:46:22
Postat av: Emelie

Du kan ju kanske söka studieuppehåll? "Jag behöver ett uppehåll för att sitta inlåst och se på film"



Jag tror att detta kanske kommer att fungera

2010-03-08 @ 17:37:39
Postat av: Sofia

Då måste det vara ett stort rum, för jag har lite klaustrofobi... man vill ju inte att jag ska bli galen, då kanske jag inte kan leverera korrekta predictions på vem som vinner och då har ju hela experimentet varit bortkastat!



Tur att det är elva månader kvar till nästa nomineringsavslöjande, man får slipa lite på det här.

2010-03-08 @ 18:30:15
Postat av: Emelie

Jaa, vi har lite tid att planera..

2010-03-08 @ 19:18:10

Släng ner era tankar här ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Välkommen! Här kommer du kunna läsa om mig, Sofia, och vilka tankar som hoppar omkring i min skalle för dagen:P Oftast kommer det nog att handla om: musik; för att jag inte kan leva utan den, smink; för att jag lite utav en makeup junkie, film; för att det är ett bra tidsfördriv helt enkelt, + anything and everything else life decides to throw my way! ♥