Pics galore

Är hemma hos folket idag, På Spåret-final stod på schemat. Älskar Peter Apelgren, he's so funny.
Får se när jag drar härifrån, nångång senare i alla fall. Mycket lugn helg verkar det bli. Mello imorgon.

Åh, nu kom faren min med en överraskning, donkenmat! Det var länge sen! Han var och lämnade AlleBalle (yes im bringin that old nickname back) och jag sa att jag ville ha mcbean, men han ba: Hellz to the NO! Fast så kom han hem med det ändå, awesomeness. Ok, han kanske inte sa hellz to the no, men nästan ;)

Min kamera har legat här på hedbo ett tag nu, så nu när jag hade den i min närhet så tänkte jag ju utnyttja den lite. Fastnade framför badrumsspegeln innan jag gick hit så mitt smink är lite, ja...lite... Sofia-aktigt idag.




Den sista bilden är snyggast tycker jag. Ärligt.

Nu ska jag återgå till vad jag gjorde innan jag började skriva här. Måste bara komma på vad det var. Later!

Kommentarer

Släng ner era tankar här ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Välkommen! Här kommer du kunna läsa om mig, Sofia, och vilka tankar som hoppar omkring i min skalle för dagen:P Oftast kommer det nog att handla om: musik; för att jag inte kan leva utan den, smink; för att jag lite utav en makeup junkie, film; för att det är ett bra tidsfördriv helt enkelt, + anything and everything else life decides to throw my way! ♥