Resa, sommar, hotness in a jar, et cetera

Jag har trott att mina bilder från minneskortet jag haft i äldre mobiler har varit borta för alltid. Sen lade jag in minneskortet i min kamera när jag fick den och har kunnat se bilderna som en skugga när man ska ladda upp de nya bilderna till dator, men det har inte gått att öppna mobilbilderna, de bara va där utan att kunna röras. Until today that is. När jag lade upp bilderna i förra inlägget så lade jag upp dem direkt från kameran som va inkopplad i datorn, förde inte över dem för att jag är på Alex dator. Man kunde se de andra bilderna som vanligt och jag trodde inte att det skulle funka att klicka på dem, men det gjorde det! Nu har jag suttit och laddat upp alla bilder som var på minneskortet, till bloggen. Tänka sig att allt löste sig för att jag har en blogg. Och för att jag är otroligt teknisk av mig, såklart. Nu har jag massa Londonbilder och en halv miljard andra bilder från typ ett-två år sen! Måste ju ha bildregn för att fira, massa blandat följer nedan:









Hihi, en staty på British Museum som ser ut som pappa :p


Gosh, ge mig pengar någon, jag behöver en shoppingresa till London!


Titta, en söt liten Fanny :)

Oskars ena gips med min fina tattoo, det står Oskar FTW, för er som inte ser ;)

Nämen, se där. Louise, Emelie och Amra på studentförfest ;)



Lite grisfestbilder från sommaren 2008, tror jag. Bara bilder tagna på dagen, på kvällen var jag upptagen med en hembräntsflaska, dear lord...


Och sist, men inte minst, fanns dessa finfina bilder på minneskortet, niceness! ;) Tror jag hade de som bakgrund på förrförra mobilen.

Alltid trevligt med en nostalgitripp såhär på fredagsnatten. Jag är redan trött, får se om jag går hem eller inte. Time will tell. Later!

Kommentarer
Postat av: Frida

Åh min Fanny, med lugg! Har du fler pics på henne?

2010-03-13 @ 10:18:39
Postat av: Sofia

I will check, det kan kanske finnas några stycken till :)

2010-03-14 @ 16:15:49

Släng ner era tankar här ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Välkommen! Här kommer du kunna läsa om mig, Sofia, och vilka tankar som hoppar omkring i min skalle för dagen:P Oftast kommer det nog att handla om: musik; för att jag inte kan leva utan den, smink; för att jag lite utav en makeup junkie, film; för att det är ett bra tidsfördriv helt enkelt, + anything and everything else life decides to throw my way! ♥