Söndag

Fick snabbstäda lite här idag efter att pappa väckte mig med mobilen vid ettiden nångång, han, mamma och Håkan kom hit och pappa satte upp min tavellist och en tavla. Jag ska sätta upp några fler senare. Och hallampan blev bytt också, äntligen har jag ljus :p

Gick hem från hedbo vid tolvtiden igår efter mello och Bruce den allsmäktige. Anna vann! Första gången på flera år som någon jag ville skulle vinna vann. Sjöng med i alla låtar som en galning, trodde att jag skulle ha Annas låt i huvudet idag, men den som går på repeat är Salem al Fakirs låt. I was aiming for the sky, ended up flat on the ground. But once again the sun is rising, I better keep on walking. Repeat repeat repeat. Han spelar i gbg den 26 mars, just so you know. Du kanske kan fria till honom där, Emelie? Funkar nog bättre face to face än via bloggen ;)

Känner för att se A Single Man idag, kanske kanske. Later!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Yaay.. Perfekt.. Nu måste jag fundera på hur jag ska fråga.. Hmm

2010-03-14 @ 19:20:56
Postat av: Sofia

Du har ju lite mindre än två veckor på dig så börja fundera nu, tror det är rätt många som har fått samma idé de senaste veckorna. Det måste nog vara ganska spektakulärt! Tatuera in hans namn nånstans kanske... eller skaffa en massa personer som gör en flash mob typ och sjunger hans låtar samtidigt som du kliver fram i en bröllopsklänning... fast det kanske hade varit lite creepy ;) Får fundera vidare.

2010-03-14 @ 21:23:11
Postat av: Emelie

Åhh, vilka ideer.. Fast om jag ska försöka med den sista, så måste jag fixa bröllopsklänning.. Det känns lite jobbigt.. Kanske ska bara rusa upp på scenen med en super billig ring från en tuggumiautomat och Fria? Eller så kanske jag väntar på att han friar..

2010-03-14 @ 21:33:01
Postat av: Sofia

Äsch bröllopsklänningar finns på myrorna, spelar väl ingen roll om den är lite 80-tal :p

Fast det mest normala hade väl varit om ni dejtar lite först och han friar ja, får komma på ett sätt för er att träffas först. Stalka honom till en efterfest och charma honom till tusen ;)

2010-03-14 @ 21:37:39
Postat av: Emelie

Åhh. Jag har alltid velat gifta mig i en brudklänning från Myrorna.. Släng dig i väggen Vera Vang. Myrorna is the shit..

2010-03-15 @ 17:03:32

Släng ner era tankar här ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Välkommen! Här kommer du kunna läsa om mig, Sofia, och vilka tankar som hoppar omkring i min skalle för dagen:P Oftast kommer det nog att handla om: musik; för att jag inte kan leva utan den, smink; för att jag lite utav en makeup junkie, film; för att det är ett bra tidsfördriv helt enkelt, + anything and everything else life decides to throw my way! ♥