My name is Daisy. Daisy Tuesday.

Har biologiprov imorgon så det blir pluggstuga här om en stund. Som tur är så är provet inte förrän klockan tre så jag hinner förhoppningsvis med att sova en hel natt också, har inte sovit så många timmar de senaste dagarna så det skulle vara bra.

Jag har förutom att ha haft en labb i nk b idag även gått till affären. Sköt på det in i det sista som vanligt, har käkat torr havregrynsgröt till frukost de senaste dagarna. Havregrynsgröt är gott vanligtvis, men inte helt torr utan sojamjölk. Fan som att käka tapetklister med sågspån. Och kanel. Jag trodde innan jag flyttade att det skulle bli kul att bestämma allt jag skulle ha i skåpen helt själv och handla allt själv, men det är Så. Jävla. Tråkigt. Jag menar, jag bestämde ju allt innan också eftersom jag är vegetarian och inte käkar som de andra hemma, men trodde ändå att det skulle vara roligare att gå till affären själv och botanisera bland varorna och strosa runt och plocka ut det jag behövde. But no. Skulle behöva en personal shopper.

Köpte lite påskpynt också, ska fixa med lite fjädrar, kycklingar och ägg här någon dag. Älskar påsken! Även om jag inte äter ägg (ofta), kyckling, lamm och allt sånt och inte är kristen för fem öre. Det är alla färger och att våren är på väg som är det bästa. Och att jag är ledig i mer än en vecka skadar ju inte.

Dagens låt, för att den var med i Gossip Girl och för att jag älskar OneRepublic:



Nu ska jag kolla på Greek, sen blir det pluggeri med DNA/RNA, nedärvning, kromosomer and whatnot. På fredag har jag prov i nk b med typ samma innehåll, fast med mer evolution. Trevligt. Later!

Kommentarer

Släng ner era tankar här ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Välkommen! Här kommer du kunna läsa om mig, Sofia, och vilka tankar som hoppar omkring i min skalle för dagen:P Oftast kommer det nog att handla om: musik; för att jag inte kan leva utan den, smink; för att jag lite utav en makeup junkie, film; för att det är ett bra tidsfördriv helt enkelt, + anything and everything else life decides to throw my way! ♥