Well smack my ass and call me Judy!

Det är så skönt när det blir sommartid, ljuset är kvar så länge. Tog en entimmespromenad vid åtta med radio i lurarna och då var det inte helt kolsvart. Tänk om några månader, ljust till elva-halv tolv nästan! Wunderbart.

Hade provet i genteknik idag, gick inte så bra som jag ville. Men jag vill ju ha alla rätt hela tiden så om jag inte får det tycker jag att det inte gick som jag ville :p The life of an overachiever. Inget plugg, men vill ändå ha plus i kanten och guldstjärnor, svår ekvation.

Jag är i någon slags flytande tidstrans. Inte trans kanske, men nån konstig tidsfördröjning/förkortning. Är hela tiden övertygad om att det är tisdag idag och onsdag imorgon, men ändå känns det som att jag har skola i fem dagar till. Udda. Kan vara mitt dumma sovschema, man ska nog sova mer än tre timmar varje natt. Ska försöka få ordning på det under lovet. Tio härliga dagar, helt oplanerade. Ska sova myyycket. Fast jag tycker egentligen att det är ganska tråkigt med sömn, vill hellre vara vaken dygnet runt.

Nu tittar jag på Vänner, kollar alltid på det nuförtiden i bakgrunden under kvällarna. Trevligt. Kollade på avsnittet när Jon Lovitz spelar stonade Steve och det flyger ner Gummi-bears i punch bowlen och han säger: Bear overboard! I think he's drowning. Hey fellows! Grab on a Sugar-O... save yourself! "Help!  I'm drowning!  Help!" Hahaha, priceless!

Det känns som att jag har ett jättestort gosedjur under fötterna, min matta är så galet skön! Vill sova på den :p

Sleep tight peeps!


Kommentarer
Postat av: Frida Hentilä

Fota fota fota :)

2010-03-30 @ 08:42:43
Postat av: Sofia

I will i will i will! Måste ladda batterierna till kameran först, och hitta dem också, vet inte riktigt var de är :p

2010-03-30 @ 09:28:59
Postat av: Frida Hentilä

Meh! Det skulle vara kvällens höjdpunkt ju ;) Kom igen nu!

2010-03-30 @ 21:47:37
Postat av: Sofia

Det får bli morgondagens höjdpunkt, jag tog en promenad via hedbo och råkade fastna här :p

2010-03-30 @ 22:08:46

Släng ner era tankar här ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Välkommen! Här kommer du kunna läsa om mig, Sofia, och vilka tankar som hoppar omkring i min skalle för dagen:P Oftast kommer det nog att handla om: musik; för att jag inte kan leva utan den, smink; för att jag lite utav en makeup junkie, film; för att det är ett bra tidsfördriv helt enkelt, + anything and everything else life decides to throw my way! ♥