Hello peeps

Jajaja, nu kan folk sluta klaga på att jag inte uppdaterar, Sofia is back! Har tagit en liten paus från bloggen denna veckan för att det är inte lika kul att blogga med en liten minidator som jag har lånat av pappa, har försökt få vårkänslor istället. Har rosa fina tulpaner i en turkos vas i fönstret och har gått runt med mina nya solisar i det strålande vädret vi har haft, wunderbart.

Andra saker jag gjort under bloggpausen:
  • Kollat tusen avsnitt av House, loves it.
  • Organiserat mina smycken äntligen, skönt att slippa ha dem i en tygpåse som man får tömma varenda gång man ska hitta något.
  • Blivit fadder för lilla Lilly Liv Sofia tillsammans med Alex, intressant och kul upplevelse. Trodde det skulle vara konstigt att stå där uppe, men allt gick finfint. Prästen genomskådade inte min ateism heller och jag fick ingen blixt i mig när jag stod vid altaret så jag antar att jag har rätt i att det inte finns nån gud ;) Eller så var han upptagen med något annat just då.
  • Fått hem ett paket med smink, ovanligt va? Har ett paket till med innehåll av den naturen som håller på att shippas as we speak (ok, write).
Kommer inte på något mer, eller just det, jag var i Partille och shoppade i lördags med la familia och hade sen mellokväll med dem. Niceness. Fick med mig lite smycken, en skjorta/blus/tröja/whatever, ett par skor, solisar... Och ett nagellack såklart!

Imorgon ska jag, Louise och Emelie på bio. Inte bara en bio utan två. Alice in Wonderlaaaaand 3D, yay! Och Shutter Island, Leo yay! ;)

Och på tal om Emelie, ungen har ju sagt ja till att bli granne med mig och Louise, fast mest mig då eftersom vi kommer bo i samma hus. Redan första april, hon växer upp så snabbt den lilla öxabäckaren. Du kan räkna med att jag kommer hjälpa till jättemycket när du flyttar in! (Bahahahaha, yeah right! Jag tvingar Louise att bära och gör det jag gör bäst; tittar på och säger vad folk ska göra ;))

Jag har upptäckt att man ser jävligt dryg ut när man ska ta kort på sina solglasögon, miss Douche typ :p Känns gött att ha alla smycken lättillgängliga såhär, har rätt mycket grejer märkte jag när jag sorterade skiten. Har en smyckeslåda till med grejer som inte fick plats på hyllan, gömde den i en kökslåda så jag slipper ha den framme.

 

Nu ska jag kolla på Criminal Minds om en stund, sen borde jag väl plugga också. Och städa. Och måla naglarna, fast det är ju kul så det känns inte jobbigt. Har gjort en asfin Alice-inspirerad sminkning idag när jag egentligen skulle städa, ska nog göra något liknande imorgon. Louise och Emelie får väl gå några meter bort om de tycker att jag ser ut som en clown med alla tusen färger på ögonen och glitter och lösfransar, I love it så jag bryr mig inte! :p Later!


Kommentarer
Postat av: Emelie





Di växer upp så fort de små Liven..



2010-03-04 @ 22:56:53
Postat av: amra

ingen kommentar från gårdagen... humm överlevde du??:P

2010-03-07 @ 21:14:04

Släng ner era tankar här ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Välkommen! Här kommer du kunna läsa om mig, Sofia, och vilka tankar som hoppar omkring i min skalle för dagen:P Oftast kommer det nog att handla om: musik; för att jag inte kan leva utan den, smink; för att jag lite utav en makeup junkie, film; för att det är ett bra tidsfördriv helt enkelt, + anything and everything else life decides to throw my way! ♥