Fram och tillbaka, uppåt och nedåt

Idag är en dag. En onsdag till och med. Mer än så känns det inte just nu. Har i alla fall fått gjort något jag var tvungen att göra och det var jobbigare än jag trodde. Att ringa var inte så jobbigt och jag kom äntligen fram, men efteråt reagerade jag inte som jag trodde. Trodde jag skulle bli lättad, men icke. Blev lite känsligt ett tag, but whatever. Allt löser sig. Även för en känslomässigt instabil människa som jag :p

Igår gjorde jag en variant av en balfrisyr, utan hårspray så det blev inte helt hundra, men jag trivdes i den. Sen sminkade jag mig balaktigt också, ska inte göra exakt som jag gjorde igår sen på Alex, men det kommer nog bli bra. Bara en vecka och en dag kvar nu till hennes bal! Yayness. Testade volymkapaciteten (japp, jag hittar på ord nu) på Alex hår igår och det ska förhoppningsvis gå att göra något fint :)
Tog en bra stund att ta ut alla hårnålar ur håret igår och mitt hår såg väldigt normalt ut efteråt:

=

Haha, titta vilken bebis jag ser ut som när jag bara har lagt basen och inget ögonsmink :p



Min kamera är paj så får nöja mig med mobilbilder. Nu ska jag duscha och fixa mig, sen får vi se vad dagen har att bjuda på! Vad jag vet är att Louise kommer hit vid två och att vi kanske ska dra till Erikshjälpen och kolla lite, snajs. Later!

Kommentarer

Släng ner era tankar här ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Välkommen! Här kommer du kunna läsa om mig, Sofia, och vilka tankar som hoppar omkring i min skalle för dagen:P Oftast kommer det nog att handla om: musik; för att jag inte kan leva utan den, smink; för att jag lite utav en makeup junkie, film; för att det är ett bra tidsfördriv helt enkelt, + anything and everything else life decides to throw my way! ♥