Cinco De Mayo var det tidigare men inte nu :p

Alex har varit här ikväll och vi har spånat lite student- och balidéer som vanligt, alltid lika kuligt. Jag är fan lika involverad i hennes student som hon är, får leva lite genom henne nu :p Wunderbart. Hon har fixat fin studentklänning och testade den igår tillsammans med studentmössan när jag var hemma där och det blev super. Tog lite bilder också, men de får ni inte se innan den 11 juni ;)
Alex testade att springa ut till låten de kanske ska ha som utspringningslåt och det kommer funka finfint, bara de inte tar nån annan skitlåt som de kanske tänkte, buuu. Ingen jävla Grease-skit, det ska va PARTY på studenten! Kommer få tusen glädjetårar den dagen, det får bli vattenfast mascara :p

Imorgon ska jag till läkaren och psykologen, blir fan fattig ju. Och måste till polisen på fredag och fixa pass, lite lurigt att leva utan legitimation. På lördag blir det konfirmation/kalas för kusin Jonathan som blir femton snart, vi ska nog inte till kyrkan men kalaset får man ju gå på. Har ingen aning om vad jag ska ha på mig, är sjuuukt trött på min garderob! Behöver tiotusen till en fet shoppingtur. Hittar väl förhoppningsvis något, annars får jag väl sy något av ett lakan typ. Nja.

Tror jag ska gå och testa en balfrisyr nu, mindre än en månad kvar till ungens bal och jag måste ju öva. Inspirationen idag står Serena för, white party säsong två, puuurdy!


Alex i sin studentklänning, tydligt va? ;)


Sötnöt-Lilly käkar bord, hos mig förra veckan.


Flygar-Fanny var lite svårare att ta bild på, hon var inte direkt still. Någonsin. :p

Later!

Kommentarer
Postat av: Frida

MEH! Jag ville ju seeeeeeeeee hennes klänning!!!!!! BUH! Du får mmsa mig!!!

2010-05-06 @ 08:35:17
Postat av: Sofia

Du får se den nån dag :p Kan inte mms:a de bilderna från min telefon för de syns bara i datorn och inte i fotomappen på telefonen, har för många bilder :p

2010-05-06 @ 23:44:07

Släng ner era tankar här ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Välkommen! Här kommer du kunna läsa om mig, Sofia, och vilka tankar som hoppar omkring i min skalle för dagen:P Oftast kommer det nog att handla om: musik; för att jag inte kan leva utan den, smink; för att jag lite utav en makeup junkie, film; för att det är ett bra tidsfördriv helt enkelt, + anything and everything else life decides to throw my way! ♥