Zup igen?

Good news, min telefon funkar igen! Sökte på google efter hjälp och testade en grej som jag inte trodde funkade, men när pappa och mamma kom förbi så startade den, yay! Det händer alltid, så fort jag visar upp nåt för dem som inte funkar så börjar det funka igen, weird :p

On to other news, Alex jag gjorde en balsminkning och hår som jag tycker skulle funka fint till din klänning, check it!



Vad tycks? Fast du kanske inte vill ha det så neutralt, kanske behöver mer färg? Jaja, jag får väl fortsätta försöka hitta den perfekta sminkningen.

Later!

Kommentarer
Postat av: Anonym

wow

2010-05-22 @ 10:30:09
Postat av: Louise

Skit snyggt :D!!!!

2010-05-22 @ 11:08:29
Postat av: Fridadin syster..

SNYGGT!!!

2010-05-24 @ 07:21:44

Släng ner era tankar här ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Välkommen! Här kommer du kunna läsa om mig, Sofia, och vilka tankar som hoppar omkring i min skalle för dagen:P Oftast kommer det nog att handla om: musik; för att jag inte kan leva utan den, smink; för att jag lite utav en makeup junkie, film; för att det är ett bra tidsfördriv helt enkelt, + anything and everything else life decides to throw my way! ♥