Roll Away Your Stone

Fjortisfylla uppnådd igår, det blev både lekplatsbesök, kast med Emelies skor, lätt vandalisering, smsterror, facebookbildmaraton och karaoke. Mycket svårt att rappa när man har druckit märkte jag. Något segt att vakna idag, men det gick över fort och så bar det av till Borås. Emelie köpte inte mindre än tre par skor, klänning och annat smått och gott, tror mina shopoholicbeteenden har rubbat av sig lite :p Farligt, farligt. Jag köpte inte ett skit. Hittade massa fina saker, men har man inga pengar och inget snatteribehov så kommer man hem tomhänt. That's life.
Ikväll får vi se vad som sker, vill inte va hemma med dessa idiotkatter i alla fall. De förstör min lägenhet de små jävlarna. Jaja, dagens bilder kommer från bilfärden hemåt när jag störde Ems bilkörande så mycket jag kunde och hon misshandlade mig som gengäld. Inget nytt under solen där då alltså. Hehe.



Later!

Kommentarer

Släng ner era tankar här ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Välkommen! Här kommer du kunna läsa om mig, Sofia, och vilka tankar som hoppar omkring i min skalle för dagen:P Oftast kommer det nog att handla om: musik; för att jag inte kan leva utan den, smink; för att jag lite utav en makeup junkie, film; för att det är ett bra tidsfördriv helt enkelt, + anything and everything else life decides to throw my way! ♥