Välkommen oktober!

Eftersom mitt bloggande är såå eftertraktat så kommer ett litet inlägg till. Se där.

Var hemma en liten stund på hedbo igår för att äntligen ladda över mina bilder som jag lyckades rädda från min vin/vodkafyllda dator innan den dog helt i våras så nu har jag de på nya fina datorn som päronen så otroligt snällt bidrog med förra helgen! Mycket tacksam, nu har jag lite lättare att fixa både skolsaker och äntligen lyssna på musik med lite mer volym här i lägenheten. Yay. Har kollat igenom massa bilder nu och inser att jag har gått ner lite i ansiktet så wiho för det :) Insåg också att jag saknar min lilla prick, buhu. Vill pierca mig nu!!


Ursäkta emobilden ;)


Så fin!

Mer bilder från gångna år:


Vilka söta små varelser :) Visste väl att Alex var adopterad från Asien...


Oskar (och jag) käkar glass i Amsterdam, undrar vad det var i den glassen, hmm.


Nåågot packad Sofia på morfars 70-årskalas :p


Kasper!


Hehe, tror Alle har andats in för mycket New Yorkiska avgaser :p


Och ni som trodde jag blev primadonna på senare dagar, pyttsan!

Roligt med bilder :) Blir nog fler bilder senare i veckan, detta får räcka just nu. Idag ska jag och Ems leka fjortisar och försöka toppa fyllan jag fick på Erikas bröllop! Hjälp... Later!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Woohhhooo för Fjortisfylla.. Bättre sent än aldrig..

2010-10-01 @ 16:28:43
Postat av: Elina

Hehe lycka till med det:) Gud vad kul vi hade! Minttu black - me like!

2010-10-01 @ 16:34:30
URL: http://elainaho.blogspot.com
Postat av: Louise

Jag vill också ha fjortisfylla fest med er :(!!!

2010-10-01 @ 17:43:06
Postat av: Frida

Haha fjortisfylla... Du e la fjortis fof??? ;) Kul med uppdatering som sagt, keep up the good work!

2010-10-02 @ 14:45:13

Släng ner era tankar här ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Välkommen! Här kommer du kunna läsa om mig, Sofia, och vilka tankar som hoppar omkring i min skalle för dagen:P Oftast kommer det nog att handla om: musik; för att jag inte kan leva utan den, smink; för att jag lite utav en makeup junkie, film; för att det är ett bra tidsfördriv helt enkelt, + anything and everything else life decides to throw my way! ♥